Литературата и уметноста често соработуваат одлично: токму во New York Public Library се наоѓа совршеното материјализирање на ставот, бидејќи се изложени маркантни уметнички слики. Уште во 1957 година, Frank O’Hara поетски праша „Зошто не сум сликар“, бидејќи најубаво човек се изразува преку форми и бои; за во поново време и книгите да се појавуваат во својство на уметнички медиуми.

Но, љубителите на книгата повеќе ќе се сложат со улогата на книгите како инспирација, а не реинкарнација (како што се случуваше на летната Elizabeth Foundation for the Arts), каде што ги упати библиофилите да го истражат односот меѓу литературата и уметноста со појавување на уметнички дела со идеи позајмени од книжевноста. Издвоивме 5 показатели на ова тврдење:

Tea Obreht – „Сопругата на тигарот“ / Henri Rousseau – Тигар во тропска бура (1891)

1

Shakespeare – „Олуја“ / J.M.W. Turner – „Снежна бура, Снежен брод надвор од  Harbour’s Mouth“ (1842)

Snow Storm - Steam-Boat off a Harbour's Mouth exhibited 1842 by Joseph Mallord William Turner 1775-1851

Bram Stoker – „Дракула“ / Henri Fuseli „Кошмарот“ (1781)

3

Emily Brontë – „Оркански височини“ /  Constable – „Летно утро“ (1830)

4

Mary Shelley – „Франкенштајн“ /  Francis Bacon „Глава I“ (1948)

5

 

СПОДЕЛИ
Претходна објаваДигитален избор | The Underground Library
Следна објаваТрендовски дом | Lean Bookshelf
Задолжена за најблагорoдната навика, наклонетоста кон книги. Стои на ставот дека умереноста е универзален клуч, нејзината перфекционираност јасно ги селектира информациите со кои врши промоција на книжевната уметност. Живеејќи неколку животи паралелно - како читател и автор, приврзаничка е на ендемичниот вид на автори, модерен конзервативец кога се во прашање вредностите на животот, а истовремено, вечна вљубеничка во убавото.

НЕМА КОМЕНТАРИ

ОСТАВЕТЕ ОДГОВОР